Velkommen til min blogg. Her er det litt forskjellig, men mest hobby.

onsdag 6. oktober 2010

Oppbevaring

Dette stativet får en kjøpt på Biltema, koster 169 kr. Det er veldig greit å henge bort klær og sko en ikke bruker. F. eks nå, kan alt sommertøy henges bort, slik at en har litt bedre plass til høst/vinterklær. Stativet har hjul, slik at det lett kan flyttes på. Det kan også justeres i høyden og bredden.
Under kan du se bilder av tilbehør til stativet for oppbevaring av klær og sko.




For klær som må henge.


Også for klær.


Her kan man oppbevare sko f.eks.


Greit skittentøystativ. Også med hjul slik at det lett kan flyttes på. To rom, slik at sortering er mulig. Koster 169 kr hos Clas Ohlson.





En søt boks til vaskepulver. Denne får du bl.a. kjøpt hos Sweet Memories




Enda en søt boks fra Sweet Memories. Denne er til maskin oppvaskepulver.





En grei plastboks for oppbevaring av forskjellig. Kan brukes til klær, sko, leker, eller hva man måtte ønske. Den kan kjøpes på Biltema til 79,90. Den rommer 50 liter.









Skjønn plastboks fra Clas Ohlson, den fåes i to størrelser. 6 liter til 59 kr, og 25 liter til 89 kr.






3 kommentarer:

  1. For noen "luddige" ting. Tror jeg må sjekke både Clas Ohlson og Biltema nærmere :)Klem

    SvarSlett
  2. liker skikkelig godt det stativet fra biltema, brukte et slikt til sommerkjolene mine i sommer hjemme hos mamma=) fint å se klærne og lett å se hva man har=)

    SvarSlett
  3. AnneLavendel: ja, det har mye "luddi" både på Clas Ohlson og faktisk og Biltema, selv om Biltema er den værste butikken jeg går inn på ;)

    Kristin: Et sånt stativ burde være standar i alle hjem :) greit å ha skikkelig oversikt i klærene sine. Noe jeg ikke har, så jeg må nok invistere i et sånt stativ ;)

    SvarSlett