Velkommen til min blogg. Her er det litt forskjellig, men mest hobby.

mandag 20. januar 2014

Giveaway på ny blogg!

Nå er det lenge siden jeg har blogget her. Jeg har vært mer aktiv på den andre bloggen min, som handler om strikking og hekling. Den heter StrikkeFeline, og du kan se den HER.

Men i dag ønsker jeg å tipse dere om en flott, koselig blogg, som heter Landlig livsstil. Den er nylig startet opp, men har mye bra. Den tar for seg familieliv, og det og leve litt mer i pakt med seg selv og naturen. Der er oppskrift på hvordan lage badesaltet sitt selv. Der er matoppskrifter, tips på ting man kan gjøre sammen med familien som ikke koster så mye, for ikke å snakke om, mye herlig inspirasjon.
Akkurat nå er der en Giveaway på Landlig livsstil. Klikk på bildet og hiv deg på!

http://landliglivsstil.blogspot.no/2014/01/vinn-skalsett-fra-ib-laursen-giveaway.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar