Velkommen til min blogg. Her er det litt forskjellig, men mest hobby.

lørdag 13. februar 2010

På utfordring fra AnneLavendel.

Tenkte å ta utfordringen til AnneLavendel om å skrive litt om min liste av prosjekter som venter :)


1) Strikke Mariusgenser str. voksen.
Har du forresten sett babybody med marius motiv? Det kan du se her hos Ugly Childrens Clothing, ganske søte :)











2) Strikke Fanagenser til baby. Fant ikke noe bilde av baby med Fanagenser.







3) Sy meg en posepose. Denne har min datter laget. Hun har vært inspirert av fotball laget vårt. Veldig kreativt. :)

Jeg kommer til å sy en i farger som passer inn på kjøkkenet mitt, som er lyseblått og hvitt.



4) Lage serviettmotiv på lys slik som TINE'S KREATIVE HJØRNE har laget.



Dette var bare noe av det som jeg har på min liste, den er enda lengre :) Det er mange blogger som inspirerer meg. Jeg bruker mye tid rundt i blogglandia, det skal være sikkert. Det er så utrolig mange fine blogger.

1 kommentar: